12 mei '21

Koninklijke onderscheiding voor Elise van Schalkwijk

Op maandag 26 april ontving ons lid en bestuurslid Elise van Schalkwijk een Koninklijke onderscheiding.
Elise is een verenigingslid in hart en nieren. Naast het spelen op de klarinet vervult Elise al vele jaren een bestuursfunctie. In 2021 heeft zij maar liefst 30 bestuursjaren op de teller staan als secretaris. Elise is een fijn mens met oog voor de ander. En mede door haar brengen wij naast het maken van muziek ook onze naam Amicitia - vriendschap - echt tot leven. Door juist dat kaartje of die mail te sturen op die momenten in het leven die er echt toe doen. De term “een stille kracht” kan echt voor Elise uitgevonden zijn. Welverdiend dat ze daarom nu in de schijnwerpers staat!

Laatste 15 nieuwsartikelen

Datum Activiteit

zaterdag 27 apr 2024
9:00